jueves, 16 de septiembre de 2010

FERRATA MORERA DE MONTSANT

"... en un entorn privilegia troba la linea més lògica però a la vegada més espectacular !!!"

Aprofitem la nostra estada a Cornudella del Monsant per que dijous al matí ens aproximem fins a MOrera de mOntsant on s´incia aquesta ferrada ... maca de debó !!!!

(VIDEO RESUM)

Una ferrada amb vistes increíbles fins i tot podem arrivar a veure el mar.

Una vegada deixem el cotxe al parking on hi ha la oficina de turisme ens dirigim direcció les parets i de seguida trobem els indicadors de la ferrata a mà esquerra. Prenem el camí fins arrivar a un caos de blocs on trobarem també un indicador de zona d´escalada i amb retoludor escrit ferrata ... a partir d´ara ens enfilem directe a la paret sempre seguint les senyals vermelles.

(foto/resenyes del blog dels esgarrapacrestes)

En tot moment disfrutem de la aproximació gaudint dels blocs impresionants on trobem fins i tot vies d´escalada esportiva ... pedasos de bloques !!!!

Arrivem a l´inici de la ferrata i ... mireu la foto ... l´inici esteticament és maco de debó ... amb una placa vertical sota a una agulla que dona un ambient força alpí.

Una vegada fem la primera part anem a buscar la paret de la serra on la cosa comença a enfilar-se, direcció a una agulla equipada amb un parell de ponts.

Arrivem al primer pont curt i tot seguit ens enfilem per la agulla, em recorda molt aquest tram a la teresina a Montserrat. Una vegada adalt de la agulla ... el pas més maco de tota la ferrada ... un pont curt però força aeri.

Una vegada el creuem ens tornem a enfilar per la paret ... aquest últim tram amb una roca molt maca.

Ja hem arrivat adalt i després de disfrutar de les vistes tenim moltes opccions de tornar fins a MOrera de Montsant, podem escollir i aprofitar i fer una llarga excursió i baixar pels molt Graus equipats. Vosaltres mateixos !!!!!
FERRATA MORERA DE MONTSANT

SITUACIÓ: Serra de MOnsatan (Priorat)
DIFICULTAT: Mitjana DESNIVELL: 250 metres.
HORARI TOTAL: 3 hores
MATERIAL: Kit ferrata
EQUPAMENT: Esglaons, passamans, pont.
A DESTACAR: Increíbles vistes i pont aeri.