miércoles, 24 de noviembre de 2010

BOULDER CARDEDEU

Aquest dimarts he acompanyat al Xavi al boulder de Cardedeu, més concretament situat a la antiga Textil Rase, on allà, diferents agrupacions del poble tenen el seu espai i els d´escalada també.
Haig de dir que m´ha sorprés gratament la feina que han fet tota aquesta colla. Puc dir que vaig veure els primer projectes i d´aquest als actuals han fet molt bona feina. Vaja ... que m´estic plantejant de cara al proper any fer-me membre actiu !!!




Dons això ... felicitats a tots que heu posat el vostre granet tot les grans dificultats que heu tingut desde el prime projecte. Felicitats.

SITUACIÓ: Cardedeu, c/llinars al costat del centre de dia.

ACCÉS: Socis, quota de 60 euros anuals

INSTAL.LACIONS: Plafons desplomats, volums i campus

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola ! soc una nano de cardedeu que volia saber algo més sobre aquet boulder i lo de fer-se soci com va i tot el tema , i saber si puc utilitzar aquet rocodrom sense ser soci .
PD: emviaume un e-mail : elcrackjordi@hotmail.com

em dic jordi Altimira i ting 16 anys

Anónimo dijo...

hola, com puc contactar amb vosaltres per saber com inscriure'm ? us deixo el meu contacte. gràcies

Jordi
jordirabella@gmail.com

Unknown dijo...

Hola, m'agradaria saber mes informacio sobre aquest tema, com contactar amb vosaltres, etc. Us deixo el meu correu perque pogueu deixar mes informacio... aleixvilaro11@gmail.com

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)