domingo, 20 de julio de 2008

VILANOVA MEIA (Via Corsarios 80 mts. V)

"Juny 2008. Paredes del pas Nou"

Aquest Diumenge decidim anar a fer una mica de via llarga en Xavi, la Eli (embarasada de 5 mesos), el Miki i jo. Per la ocasió "Corsarios", una via de 80 metres amb 2 llargs rapelables de V+ grau. Perfecte per anar agafan el gustillo a la via llarga.

Sortim de Cardedeu jo i el Miki dons hem quedat amb en Xavi i la Eli al bareto del poble, on fem una miqueta de esmorzar i petem la xerradeta.

Tot seguit agafem els cotxes i ens dirigim cap al sector. És la primera vegada que vaig a Vilanova de Meia i a primer cop d´ull és meravellos, sobre tot quan un veu la "Roca dels Arcs".

11. Piratas (80 mt. V) 11.a Corsarios (80 mts. V+)

Arrivem més o meny a l´alçada de la via escollida. Com a referencia la gran "placa cuadrada" que hi ha a dalt de tot.

Deixem el cotxe i comencem la aproximació pujant molt directe sense seguir cap camí en concret. Això complica una mica la aproximació dons hem de grimpar una miqueta. Potser el camí més evident hagues sigut per la zona de escola un pel més a la esquerra. Tot així arrivem a peu de via , on té escrit el seu nom.

VIDEO: GRIMPADA, PROHIBIT CAURE !!!

El Xavi i la Eli farán la "Piratas" i nosaltres "Corsarios" anan a parar tots a la mateixa reunió.

L1: (40 metres, V+) Primer llarg ben equipat sortin cap a la esquerra amb bones preses de mans
i bona adherencia. Aquest primer llarg el fa el meu company Miki sense cap mena de dificultat.

Primer llarg (V+, 40 metres)

VIDEO: REUNIÓ A TOPE !!!

L2 (30 metres, IV+). Aquest segon llarg el faré jo. No presenta cap mena de dificultat, la via és molt evident, tot recta i ben equipada. Potser té un paset a l´hora de guanyar una panxa però sempre amb bones preses de mans. Aquí ens trobem els quatre i després de intercanviar la experiencia farem el ràpel per finalitzar.

Segon llarg (IV+, 30 metres)

Via maca per les vistes a la Roca del Arcs i fácil per iniciar-se a la escalada clàsica.