domingo, 3 de julio de 2022

WAKESURF EN EL EMBALSE DE BARASONA (OSCA)


Quan arriba la primera vegada d´estrenar-te en una activitat ... la primera vegada té molt de pes i ve donat per molts factors: llóc, el temps, el medi, el profesional i ... la primera vegada que vaig iniciar-me al WAKESUR vaig saber o ... la sort em va portar en aquest llóc tant brutal de Osca ... BARASONA !!

I ... la sort també em va dur a escollir el día perfecte, l´embassament al màxim de la seva capacitat i ... allà eren uns autèntics profesionals ... ESERAVENTURA i al capdevant en JOSE ... la combinació perfecte !!!!!

D´això farà uns 9 anys .. amb només , menys d´una hora ... una primera clase molt teòrica i a l´aigüa per comencçar a lliscar sobre l´aigúa ... BRUTAL !!!




Però han passat aquest  9 anys i arriba la segona vegada i ... es repeteixen els elements ... BARASONA, ESERAVENTURA, EMBASSAMENT MÀXIMA CAPACTIAT, SOL ... ÈXIT ASEGURAT.

Per la ocasió comparteixo amb el Sergio, amic d´aventures i ens posem en acció ... aquesta segona vegada en Jose de ESERAVENTURA em rectifica posició i ... brutal ... llico , disfruto ... un somriure brutal que vol dir satisfacció !!!!!

Gràcies Jose !!!!!!!!!!














 

No hay comentarios:

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)