(VIDEO RESUM)
És Dimecres i hem quedat a la població de Ainsa amb la familia d´en Diego ... la Margui i en Marc i l´Alex i aprofitar algun raconet d´aquest maravellós Parc Nacional d´Ordesa i Pineta. Bé ... no hi ha més pretensió que pasar-ho bé i estar tots plegats junts.
Ens enfilem direcció a la Vall de Pineta i avans d´arrivar a la població de Bielsa prenem a mà esquerra la carretera que ens durà cap a Revillla. Allà, avans d´arrivar deixem els cotxes a la gran curva de dretas.
Tot seguit agafem el corriol que hi ha a la mateixa curva i ens endinsem en un camí amb força ombra ... gràcies dons la calor apreta de debó. Comencem a disfrutar dels seus raconets amb vistes increíbles i de les seves petites sorpreses. Creuem el barranc de la Consusa per la seva pasarela i anem caminant sense guanyar practicament alçada.




Al final d´aquest corriol ens durà a un petit mirador on podem disfrutar de les vistes de la "Garganta de Escuaín".




Així ... una vegada arrivem als cotxes tornem a desfer el camí que hem fet fins arrivar a la carretera direcció Ainsa i allà ... escollim un dels molts recons que ens ofereix el riu per fer-nos una bona resfrescada !!!!

Com la calor apreta de valent decidim que el millor que podem fer és donar per finalitzada aquesta petia excursió i com no ... una bona opcció anar a buscar un bon llóc per anar a fer un banyet i refrescar-nos de la calor.
Així ... una vegada arrivem als cotxes tornem a desfer el camí que hem fet fins arrivar a la carretera direcció Ainsa i allà ... escollim un dels molts recons que ens ofereix el riu per fer-nos una bona resfrescada !!!!
REVILLA: CAMINO DEL MIRADOR
SITUACIÓ: Revilla
ACCÉS: Varinat de la A-138 a Tella y Revilla
POBLACIÓ MÉS PROPERA: Cortalaviña, Hospital de Tella
PUNT DE SORTIDA: Corva anterior al poble de Revilla
HORARI TOTAL: 2 hores
DESNIVELL: 170 metres.
ALTITUT MÀXIMA: 1400 METRES
EPOCA RECOMENABLE: Primavera-Estiu-Tardor
No hay comentarios:
Publicar un comentario