miércoles, 11 de febrero de 2009

ESCALADA A ROCA DEL DINOSSAURI (TEIA)

Avui dimecres, m´he deixat caure a un llóc que tenia ganes de visitar. El sector d´escalada a Teia, la Roca del Dinossauri, dons havia vist fotos molt macas tant del sector com tot el seu entorn. I així ha sigut ... potser una escola amb un tipus d´escalada que no agradarà a tothom, vies curtes, amb passos explosius i sobre tot per ... la seva adherencia, pur granit, un Yosemite però a lo petit !!!

Això si, val la pena visitar només per veureu. Un llóc que tinc pendent per veure caure el día damunt la ciutat de Barcelona que la tens a tocar de dits !!!

(VIDEO INTRODUCCIÓ)

Aproximació: Anar fins la població de Teia i dirigir-nos fins al Cementiri on podrem deixar el nostre vehicle. Una vegada aquí, direcció amunt agafarem el primer desviament a mà esquerre a pocs metres. Direcció amunt anirem pujant fins pasar una petita font a mà dreta. Una vegada fem un gir força marcat a mà esquerra, si mirem a la nostre dreta adal veure´m el sector de Roca Riera i tot caminan a tocar camí a mà dreta el sector Pedrera i a mà esquerra ens trobem amb el sector Roca del Dinossauri.
La mena d´escalada es vertical amb fisuras i petites recletes.(bon lloc per practicar amb els fisures i tascons).

(Vistes a Barcelona)

De totes maneres el grau i al ser una escalada d´adherencia pura no està asequible per a tothom. Us ho garanteixo !!!