sábado, 7 de agosto de 2010

BLOC A OSCA (... posible projecte)



Sempre que hem deixo caure per terres de Osca ... el meu instint no para i allà on vagi tinc ull posat arreu en busca de la paret, de la pedra ... vaja de tot alló que es pugui escalar. De les últimes vegades ... direcció la ciutat de Osca per la A-131a la alçada del Albero Alto, a tocar mateix de carretera hem vaig quedar meravellat per aquest paisatge !!!





Era finals de primavera i tot ser terra de secà ... els canals del cinca i companyia fant meravelles transformant el paisatge. Entre aquests paisatges vaig veure aquest ... un petit turó amb unes increíbles pedres que agafaven protagonisme ... es podràn escalar ????




Vaig parar ... baixar de la furgo i quatre fotos i això si pendent d´arrivar-hi i comprobar la qualitat de la pedra que per aquestes terres no ho son gaire dons son una mena de arenisca de molt mala qualitat però ... sempre pots trobar una sorpresa.


Això si ... a tocar de la furgo hi havia també algun pedrolo que podría sortir alguna coseta ... la toco, la miro i ... no hem resisteixo a tastar-la.







Que maco és somiar !!!

No hay comentarios:

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)