Aquest anys dins la ESCANYABOCS em pogut participar en dues modalitats que ens agrada. la ESCALADA i la CURSA DE MUNTANYA.
L´any passat ens varem deicidir per la Cursa i la Btt però aquest anys voliem disfrutar d´una de les nostres passions que és la escalada o sigui que ... li hem fotut canya.
Aquest any la organització a apostar pel format del BOULDER deixant enrera la modalitat de Corda i a sigut un èxit !!!!
Una primera tanda dins el boulder del pabelló on ens hem conegut tots els participants i hem començat la selecció de BLOCS que la organització a possat a la nostra disposició per ... finalitzar a l´exterjior on s´ha montat una extructura amb 3 VIES finalistes i ... a sigut brutal ... tot i que a primera vista ens ha semblat que eren autèntics psunamis per la seva alçada però una vegada ens hem possat ... espectacular !!
La fianal a sigut pur espectacle ... al estil COMPETICIÓ ... primers pegues a vista i el segón pegue tots presents ... vies molt xules i un nivell molt alt ... on el joventpuja motl fort però sempre amb aquest esperit de companyerisme ... ajudant i disfurtant !!!
Una jornada intensa de les 18.00 fins les 21.30 hores ... un ambient d´alló més gran ... l´espectacle de la escalada s´ha viscut a LA SEU D´URGELL com mai !!
Donar gràcies a la organització ... sens dube la clau de l´èxit d´aquest any !!!




No hay comentarios:
Publicar un comentario