domingo, 15 de agosto de 2010

BLOC AL BOSC DEL GITANO (ARGENTONA)


Aprofitem aquest Diumenge per anar a fer un bolt per aquesta zona a tocar de casa, perduda en un entorn força agradable dins d´un bosc de pins. Encare que no sigui un sector frequentat pels escaladors sempre ens pot sorprendre per la seva bellessa i els seus recons.




Una vegada accedim als sectors sempre ens sorpren les increíbles vistes que gaudim amb les poblacions veines al sector, desde Argentona a Mataró.







Una vegada arrivem al sector, encare que no hem vingut amb intencions d´escalar un no pot evitar la atracció cap la roca i fà un petit tast de les vies. La qüestió és tocar ... pedra !!!









Això està clar ... que només per visitar la zona sempre val la pena ... sempre que es vulgui disfrutar de la natura ... i encare més amb bona companyia !!!!
BOSC DEL GITANO
APROXIMACIÓ: Agafem la carretera d´Argentona i una vegada sortim de laa població direcció Vilassar de Mar, un kilometre després trenque a mà dreta i entrem a la urbanització Can Serra Lladó. Pugem pel carrer Jaume I i a la següent cruïlla a mà dreta i tot seguit a la esquerra pel carrer Josep Calvet i Moran. Al final del carrer deixem el cotxe on tot seguit comença un carrer tancada per una cadena. Aquest carrer a mig urbanitzar, amb força pujada, uns 50 metres amunt trenquem per una pisat a mig esfaltar a la nostra dreta. Aquest carrer ens deixarà al bosc del Gitano.
(resenyes d´en Mohawk)

SECTOR 1

SECTOR 2


SECTOR 3





6 comentarios:

Lluís Ulldemolins dijo...

Bon dia!
Sóc en Lluís Ulldemolins i fa unes setmanes que m'he aficionat al bloc. Mai havia tingut conacte amb aquest món però m'ha enganxat. El vaig conèixer gràcies a uns amics en una sortida de tres dies a Targassone. i des de llavors vaig trobar el teu blog i no paro de visitar-lo i he anat a santa fe, a la carretera d'òrrius i no paro de buscar. No en sé però en tinc molte ganes. M'agrada molt el teu blog!!!
Gràcies!

JAUME ORS dijo...

Gràcies Lluís !! M´ha fet moltíssima il.lusió el teu correu i de fet és com vaig començar jo. Amb el meu blog només vui donar a coneixer una mica aquest fantàstic món que és la natura através de les nostres aficions i descobrir-lo com jo he fet através d´ altres blogs i com no ... coneixer gent com tu. Gràcies i espero que t´animis a fer el teu blog ... i si vols ajuda ja saps. Una abraçada.

Ferran Guerrero dijo...

Hola Jaume.

Et vull demanar permis per agafar una foto panoramica d'aquestes del bosc del gitano, estic fent una entrada al meu blog per penjar totes les ressenyes de boulder que tinc i ho acompanyo de una foto, he vist algunes de les teves i et volia demanar permis, per descomptat que possare el teu enllaç i foto, etc,

Gràcies

JAUME ORS dijo...

Hola Ferran !!! Cap problema, ja pots agafar el que et faci falta i si algún día és una altre foto tu mateix. Una abraçada ben forta !!!

Ferran Guerrero dijo...

Moltes gràcies Jaume, en breu ho tindre tot enllestit i ho penjare, merci i molt guapes les vacancetes que t'has fet, ens veiem.

JAUME ORS dijo...

Una abraçada.

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)