viernes, 25 de junio de 2021

MOLINA-TOSSA D´ALP-COLL DE PAL-MOLINA

... crec que encare mai habia agafat el "telehuevo" de la Molina a l´estiu per fer la aproximació d´alguna excursioneta i avui ha caigut !!!  ... a lo fàcil !!!
Dons això ... pago el corresponen tiket de 15 euros per poder fer us el Telecabina que puja fins la Tossa d´Alpa a 2537 mts amb el mínim esforç ... jaja !!!!

Poca gent ... i de pujada disfrutant de les vistes. Una vegada arribo a la Tossa, les vistes s´amplient i el primer regal es veure tota la Cerdanya i el Pedraforca ...

(VIDEO RESUM)

D´aquí surto camianant , tot carenejant amb vistes al sud ... Montseny, Montserrat ... amb direcció est per anar a buscar el Coll de Pal ... sempre una mica evident el camí ...

Una vegadas a Coll de Pal ... segueixo la carretera esfaltada fins arribar una altre vegada a les instal.lacions de La Molina ... i apartir d´aquí , una mica a la aventura, baixant per les pistes de la estació ... fins arribar una altre vegada al parking un tinc la furgoneta. Una sortideta, tranquila, molt tranquila ... però on en tot moment gaudeixes de la tranquilitat d´aquest paratge ... que tant he trepitjat a l´hivernt !!!!

(MAPA SORTIDA)

(ARRIVADA A TOSSA D´ALP)

(VISTES CAP A LA MASELLA)

(... DE CAMÍ A COLL DE PAL)