domingo, 19 de julio de 2009

BARRANC RIU GLORIETA (PRADES)

(VIDEO RESUM)




JULIOL 18/19 2009. SERRA DE PRADES. Com a referencia la Mussara, és un paradís per a la pràctica de qualsevol esport d´aventura ... escalada, barranquisme, espeología ... i si no la escusa perfercta per deixar-se perdre per cada racó d´aquesta geografía.
Salanques per Setmana Santa va ser la última sortida en grup del GEAMM. Avans d´agafar les vacances d´Agost i que els la penya GEAMM prengui camins diferents hem decidit fer aquesta sortida multiaventura ... a la Serra de Prades.




(MAS CARET, Casa rural, Farena)
Per la ocasió som: en "Tutu", la Bàrbara, la Montse, en Sergi, en Gorka, la Jéssica, en Jaume, en Jose Luis, en Jordi, la Eva, en Marc, la Susana, l´Alex, la Estefanía, en Tito i la Sandra, la Lluisa i l´Alfredo i en Sergi i la

SITUACIÓ: Farena (Serra de Prades). Casa rural Mas Caret.

ACTIVITATS:
Dissabte matí: Ferrada de la Trona
Dissabte migdía: Avenç de la Febró
Dissabte tarda: Escalada a Mont-Ral
Dissabte nit: Sopar i audiovisuals
Diumenge: Barranc al riu Glorieta

La jornada de Diumenge estara centrada tot el día a fer el barranc del riu Glorieta, situat al mateix Mont-Ral. Sortim direcció Mont-Ral i allà mateix deixem els cotxes a peu del camp de Futbol.


Amb la il.lusió que descriuen els nostres ulls agafem tot el material i fem l´aproximació fins el riu. El riu Glorieta brolla de sota terra, o sigui que el primer tram el fem sense gens d´aigua fins trobar el primer ràpel amb aigua. Ara ja no deixarem de tocar aigua fins el final del Barranc. Racons espectaculars i salts increíbles farà d´aquest barranc una experiencia única per molts de nosaltres !!!











Fins la propera !!!


No hay comentarios:

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta
(Clika)

ZONES ESCALADA

DRAC ESCALADOR

DRAC ESCALADOR
(Clika la foto)

JO SÓC MEMBRE


(Minerals trobats escalant)



CONTINGUT

CRONOLOGÍA

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)