lunes, 1 de junio de 2026

PURETHANES ... OBJECTIU DINAR !!!


... com cambien els nostres objectus a mida que ens fem gran, això era com quan anavem a skiar que voliem estar a les 9 a pistes i no parar fins reventar. Ara ... prioritzem llevevar-nos tranquilament, un bon dinar, no complicar-nos la vida i DISFRUTAR !!
Així a sigut aquest diumenge ... la prioritat era fer un bon dinar i amb bona companyia i això és molt fàcil : triar un bon restaurant que així a sigut, la BISAURA  a Sant Quirze de Besora i la bon a companyia encare més fàcil : PURETHANES CREW !!!

Sortim de Caldes de Montbui i anem trepitjant comarques, vallés oriental, moianes ... fins arribar a Sant Quirze de Besora.
La ruta buscant aquelles carreteres boniques, i ens donem conta que tenim un territori fantàstic, preciós i que adalt d´una moto s´exagera encare més les sensacions.

Ens donem conta que som com nens, sabem i necesitem d´aquestes estones, d´ajuntar-nos, de parlar, de xerrar, de mirar-nos ... l´amistat avegades costa mantindra-la, nosaltres ho intentem ... i adalt d´un skate era fàcil, i ara toca fer-ho amb la excusa de les motos, i així ho fem !!

PURETHANES CREW ... UNA ALTRE MANERA DE VIURE LA VIDA


VIDEO RESUM











 

Powered by Wikiloc

No hay comentarios:

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta
(Clika)

ZONES ESCALADA

DRAC ESCALADOR

DRAC ESCALADOR
(Clika la foto)

JO SÓC MEMBRE


(Minerals trobats escalant)



CONTINGUT

CRONOLOGÍA

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)