domingo, 10 de agosto de 2014

DESCENSO KAIAC CINCA 2014


...aquest cap de setmana va ser molt especial i a la vegada molt intens !! Per una part puja la meva germana a pasar uns dies amb mi a Barbastro, tot un regal i ... de retruc coincideix que després d´haber fet un curs/monogràfic de iniciació a les Aigues Braves ... em comentes si vui col.laborar i ajudar al Descens del Cinca i ... em deixo convencer per ajudar.
Com tinc a la meva germana aquí ... també de retruc, la cosa va de retruc ... li demanen si vol fer un cop de mà portant un remolc amb tots els caias i ... acededix !!
O sigui que ... matinem ... ens presentem a Fraga a la coneguda discoteca ... punt de trobada !!!
Quin dia més intens per a tots dos ... jo, per una banda patint de valent per fer de asistencia a tots els participants que per més d´una vegada son els participants que em tenen que ajudar i la Pilar ... remolc cap aqui, remolc cap allà ... per acabar la jornada amb una dinar de GERMANOR!!! (PD: quin dinar més curiós, oi PILAR ???
Una jornada per ... recordar, sens dubte per moltes anècdotes !!!! i gràcies per la confiança que veig que no la varen perdre amb mi ...

(ITINERARI DESCENS CINCA)





Això si ... no ens va faltar el nostre moment RELAX amb el Caiac al Llac de Barasona. 



 

No hay comentarios:

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)