Seguirem el camí, amb tu, al teu costat. Seguirem cultivant aquesta amistat que ens ha fet estar aquests últims 4 anys tan units. Seguirem buscant el cel, els cims, i les aigües. Seguirem frisant per descobrir grans aventures i paratges, per saber que a certs llocs només s’hi pot arribar amb milions de ganes de viure. I et durem més que mai als nostres cors, Mure

martes, 24 de agosto de 2010

BERBEGAL-RUINAS CASTILLO MORILLA

Aquesta sortida ... molt sencilleta ens fa sortir de la població de Berbegal i més concretament desde el seu cementeri. Desde allà ... direcció les grans antenes que tenim direcció est.

(VIDEO RESUM)

Agafem la pista principal i no la deixarem fins arrivar a les antenes. En tot moment disfrutem de les vistes direcció Nord i ... també de les vistes direcció ... el cel !!!! Al tanto Xuxe que no se te`n portin els ocellots.

Després continuem per la pista principal entre matolls baixos fins arrivar a un petit acantilat on podem divisar per sota nostre les antigues runes del Castell de Morilla.