jueves, 28 de mayo de 2026

VALLTER A ROC COLOM


Quin regalet de jornada, o de cap de setmana, tot i la calor que està fent aquest mes de maig, aqui a alta muntanya estem tenim fresca tant de bn matí com a la nit. I tot que el sol ... escalfa, hem tingut que anar abrigats força estones ... que bé !!!

Que hem fet ?? Don aquesta vegada tirem cap a lavessant est de Valleter i anem a fer una ruta lineal que ens durà fins a ROCA COLOM i ... ens a sorprés la qüantitat de neu que hem trobat sent finals de maig i és que aquest hivern hi hagut molta precipitació en forma de neu !!!


VIDEO RESUM


No hem matina ... hem surtit cap a les 10 i hem arribat a la ayutocaravana pasades les 16.30 .. una sortida d´uns 15 kg i cap a 800 metres de desnivell moltj progresius.

El Circ de Colom m´ha sorprés per la seva bellesa i els cims que hem anat asolint, molt suaus.
La majoría de la gent que hem trobat, molt poca gent , sembla ser que ara tothom té ganes de platjes i centres comercials, genial ... la hem trobada a la PORTELLA DE MANTet i allà sortient cap al PIC DE LA DONA. Nosaltres molt solt ... potser 10 persones ens hem creuat ??

Un regal de sortida sens dubte !!!!














 

Powered by Wikiloc

No hay comentarios:

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta
(Clika)

ZONES ESCALADA

DRAC ESCALADOR

DRAC ESCALADOR
(Clika la foto)

JO SÓC MEMBRE


(Minerals trobats escalant)



CONTINGUT

CRONOLOGÍA

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)