martes, 27 de diciembre de 2011

Via Alimera (la Codolosa) 105 mts, V

Estem de vacances de Nadal i hem de començar a fer lloc als turrons però també tenim temps per disfrutar de la roca. Avui serà un día especial per la Marta, el seu primer dia penjada com un xoriçó però del ...bó !!!

Anem a Collbató a la Codolosa, un bon llóc, vies curtetes, asequibles i solete ... que s´agraeix moltíssim. Farem dues cordades ... la parejita de tortolitos (en Ferran i la Marta) i la parejita de ... bon amics, en Jaume i la Eva i la via ... Alimera, 105 metres !!!

Comencen la Eva i en Jaume i al darrera la Marta i en Ferran, un primer llarg facilet per entrar a agafar una miqueta de temperatura. Tot seguit un segón llarg amb un tram central molt maco i bona roca per acabar per una panxeta un pel lletjota que es pot superar per la esquerra per montar reunió adalt.

A la segona reunió tenim uns veins molt simpatics, al Josei i el Pepe, dos cuñaos que es porten molt bé i ens donan una mica de vidilla.

El tercer llarg l´obra la Eva que poc a poc va agafant confiança per fer de primera i en tot moment ho fa molt bé ... campeona !!! Al darrera ... la parejita de tortolitos i una Marta que també disfruta en tot moment de la seva ... primera experiencia amb en Ferra ... parlem de via llarga !!!!

VIA ALIMERA (105 MTS, V)

LA CODOLOSA (MONTSERRAT)

SITUACIÓ: La Codolosa (Collbató)

APROXIMACIÓ: Desde el parkin de la Salut agafem el corriol que resegueix el barranc direcció les parets. Quan arrivem a la alçada de la via, agafem a mà esquerra per tot seguit direcció al peu de via força evident.

L1 (40 mts, V) Pujem per uns blosc per entrar en una placa. Recta amunt fins arrivar a una petit feixa on montem reunió molt còmode. L2 (40 mts, V) Sortim un pel a la dreta i tot seguit recta amunt per placa molt maca. Arrivem a un petit sostres, on el parabolt està adalt de la panxa. Superem per la dreta i muntem reunió adalt. L3 (25 mts, IV) Fàcil amb tendencia un pel a la dreta fins arrivar a la reunió. DESCENS: En dós ràpels. Un fins la primera reunió i el segón fins a terra.

5 comentarios:

ferran dijo...

gracies pel dia jaume i eva, estic encantat de que fosiu els companys de cordada de la primera via llarga de la marta, quan volgueu repetim escalant... fent altres coses durant tota la vida
molts petonets
ferran

Anónimo dijo...

Com sempre, és un plaer compartir moments amb vosaltres! gràcies, Jaume per les teves super piades! Us estimo molt!

JAUME ORS dijo...

Gràcies Eva a tu !!! Espero repetir molt aviat. Ah!!! ... estas molt guapa a la foto !!!

Marta Espin dijo...

caram! si només falto jo!!! un dia inoblidable. Gràcies guapis!!! I un reportatge molt xulo! muaks!

JAUME ORS dijo...

aviat tornem a quedar !!!!