martes, 17 de noviembre de 2009

MONTSERRAT (MAGDALENA INF. Via "la que hi faltaven spìts, 110 mts, IV+)

Dimarts ... com no hem tingut prou amb la sortida de dilluns avui ens escapem en Josep, jo i en Diego, company meu de la feina. Avui és un día especial per mi, dons veure per primera vegada fer via llarga al Diego hem fà moltíssima il.lusió. Per la ocasió anem a Montserrat, i més concretament a la Magdalena Inferior. De primera intenció és fer la Rantanplan però al final ens decantem per la "la que hi faltaven espits, 110 metres, IV+.

(VIDEO RESUM)

Arrivem a Montserrat cap a les 9 hores i ... després d´un breu esmorzar, anem a buscar el pas dels francessos per arrivar a peu de via.

.... Ay Dieguito donde te has metido !!!!

Primer ensurt ... i últim ... en Josep s´ha oblidat l´arnes !!! ... cap problema ... amb unes quantes vagues improvitza un arnés, no hi ha com tindre recursos !!!

Per fi toca pedra ... el primer llarg un pel lliscós però anem progresant. A mida que anem guanyan metres en Diego va deixan enrera el neguit de la primera vegada. Reunío darrera reunío i amb increíbles vistes al Monsastir arrivem adalt del cim on cridem al vent i deixem anar tots els nervis de l´ascensció !!!!

Felicitats Diego ... i com no felicitats JOsep i Jaume per haver donat a coneixer noves sensacions a nous companys !!!!

Aran només tocar fer el ràpel per tot seguit anar fins el Monserstir a fer pasar la gana.

VIA "la que hi faltava spits, 110 mts, 4c"

APROXIMACIÓ: Sortim del monestir i ... o agafem el cremallera fins a San Joan i després el camí direcció S. Jeroni. L´altre oopcció és agafar desde el monestir el cami´direcció S. Benet i després de pasar el pas dels francesos i just pasat la desviació a mà dreta a S. Benet agafarem a mà esquerra el camí que ens durà fins a tocar Gorros.
ITINERARI. L1 (33 mts, 4c) Aquest primer llarg és un pél lliscos els primers metres (10 metres) però després millora amb els metres. El grau ... sostingut ... a tota la via. L2 i L3 (15+40) 4c : Nosaltres els fem de una tirada dons la primera reunió no m´agrada. Molt sostingut i amb troços de bona verticalitat ... però amb bones patates per agafar-te. L4 (20 mtrs. 4c) Aquest derrer llarg ens portarà fins el cim. No te complicacions excepte al arrivar a la part final, on perd pendent i les xapes allunyan una mica. DESCENS: Descens en un sol ràpel de 40 metres per la cara SE.