sábado, 26 de septiembre de 2009

... PROJECTE A OSCA.



Aquestes vacances, després de la nostra estada a Osca, hem decidit recuperar la casa del nostre avi. Això suposa fer una reabilitació a tota la casa dons ho demanava urgentment. O sigui ... que tocara una mica d´esforç, una mica de sacrifici durant una temporadeta de escalar menos ... i treballar una miqueta més els caps de setmana a la casa, però el premi serà tindra una vivenda en un marc magnífic com és estar molt aprop de autentiques zones de escalada com Riglos, Rodellar, Vadiello, Alquezar i ... sorprenenment per a mi, descobrir que a toca de la casa nova podría arrivar a equipar alguna coseta.


La zona, més concretament situada entre Barbastro i Monzon, és una zona de secà (vid denominació d´origen de Somontano), però tranformada pels canals, ara noves zones de ragadiú on podem trobar fins i tot arrosals.





Respecta a la geografia, tota ella curiosa, el poble està situa en una meseta on domina tot el plà, amb bones vistes a tot el Pirineu (gaudir de les increíbles vistes de Ordesa) podem trobar desde uns blocs peculiars de 8 a 10 metres, d´una mena de arenisca (s´ha de selecionar una mica) fins a una mena de placas tombades super curioses, que poden fer més de 40 metres, però fàcils de escalar (III grau) que és podríen equipar com a escoles per la aprenentage de la escalada, fins i tot per via llarga. (sortirien vies de dos llargs)










... o sigui que la motivació és doble !!!

No hay comentarios:

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta
(Clika)

ZONES ESCALADA

DRAC ESCALADOR

DRAC ESCALADOR
(Clika la foto)

JO SÓC MEMBRE


(Minerals trobats escalant)



CONTINGUT

CRONOLOGÍA

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)