viernes, 24 de abril de 2009

BANYADORES, LA PLACA YOSEMITE




Desprès d’unes setmanes de repòs el Jaume i la Carla han tornat a la seva ja tradicional trobada de Divendres ... Aquest cop hem gaudit del granit de Banyadores, més concretament ens hem deixat les gemmes dels dits a les llises vies de la Placa Yosemite, que com molt bé diu el seu nom són un seguit de plaques, curtes i variables en graus; 5b, 6a+,6b i 7a* ( aquesta última l’hem deixat per una pròxima visita...ejem ) Hem disfrutat com nens, xerrat pels descosits, captat l’energia del sol... però sobretot hem tibat fort !!




(VIDEO INTRODUCCIÓ)

TEXT: by Carla.
FOTOS: by Jaume.






1. Indiana Pou a la recerca de l´últim burí (7a) 2. Fisureta Dom (6b) 3. Me resbalan los pies (6a+). 4. Cacatua Men (6a+). 5 Peix-polla (V)




Peix-polla i Cacatua Men




Fisureta Dom (6b)








Fins la propera !!!!



No hay comentarios:

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta
(Clika)

ZONES ESCALADA

DRAC ESCALADOR

DRAC ESCALADOR
(Clika la foto)

JO SÓC MEMBRE


(Minerals trobats escalant)



CONTINGUT

CRONOLOGÍA

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)