martes, 15 de febrero de 2011

PELICULA 127 HORAS( JAMES FRANCO)


Bé ... la meva intenció no és fer una crítica de la pelicula, encare que puc dir que m´agradat força, nomes vui fer arrivar un misatge després de veure-la, una sitiació que personalment mi he trobat alguna vegada i que ... apartir d`ara segur que no es repetirà ... dir sempre allà on vas, per més aprop de casa que et pogui semblar, apuntar-ho en un paper a casa o enviar un misatge per mòvil i en cas de canviar ruta o via, qui a ùltima hora per circunstàncies del temps o d´altres ho a fet tornar a enviar un misatge dient el canvi de plans ... mai se sap i si no veieu la pelicula.







127 HORES és una història real. Al 2003, Aron Rastoln surt tot sol al parc nacional de Canyoland a Utah. Dorm tot sol i a l´endema agafa la seva btt per fer l´arproximació fins arrivar al canyo Blue Jonh. La seva intenció és fer un barranc. Tot equipat amb material técnic s´incicia a la seva aventura. Ha deixat el movil a casa i no ha dit a ningu on anat. Una vegada arriva al barranc cau i s´emporta un gran bloc que li provoca que el seu abantbraç quedi atrapat. La pelicula es centra en els 5 dies que intenta alliberar-se, ls seva desesperació, la seva ironia, la engoixa i el patiment fins pendre la decsisió de tallar-se el braç per sobreviure. IMPACTANT !!!


2 comentarios:

Montse dijo...

Encara no l'he vist però m'han dit que és fa durilla, oi?
Tens tota la raó Jaume, sempre cal avisar a casa i millor acompanyat que sol...
A més, la companyia sempre fa alegria!!!
petonets**

JAUME ORS dijo...

... la veritat és que hem va agradar força i si ... el final és durillo. Ben dit ... a la muntanya sempre acompanyat encare que hi ha dies que si no la tens tampoc cal renunciar a sortir. Petonets

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta
(Clika)

ZONES ESCALADA

DRAC ESCALADOR

DRAC ESCALADOR
(Clika la foto)

JO SÓC MEMBRE


(Minerals trobats escalant)



CONTINGUT

CRONOLOGÍA

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)