domingo, 29 de agosto de 2010

CASCADES DE LALARRI, PINETA (OSCA)

"Recorregut força suau on disfrutarem de les cascades del Vall de Pineta i tot el seu entorn"

Aquest és el paisatge que disfrutem quan arrivem al Parador de la Sra. de Pineta ... tota la vesant nord amb els seus salt d´aigua i els seus neveros.

(VIDEO RESUM)

Sortim del Parador directament a buscar el riu Zinaca agafant un camí direcció nord fins arrivar a creuar el riu per un pont. Comencem a caminar pel costat dret del riu fins arrivar a la entrada d´un bosc.

Una vegada ens endinsem al bosc comencem a pujar amb força desnivell sempre al costat del riu Lalarri i sempre ja disfrutant en tot moment dels seus salt d´aigua increíbles !!!

Una vegada arrivem adalt de tot enllacem amb la pista principal ... podem arrivar-nos fins la casaca gran que veiem però tot seguit recularem per la pista principal a mà esquerra direcció el Felqueral i a continuació fins arrivar a la zona de acampada just al costat del Parador Nacional.

Quan arrivem al Felqueral en tot moment podrem disfrutar de increíbles vistes a tota la vall.

Després d´aquesta fantàstica excursió com no ... disfrutar una mica de la relaxació que ofereix l índret.