domingo, 19 de agosto de 2012

GAT ESCALADOR (Via vui sortir de la gavia, 6c+)



Aqui tenim la prova del per qué necesitem els peus de gat per escalar.

2 comentarios:

RATAFIAIRE dijo...

Vaya bidits q es curra wel pavo

RATAFIAIRE dijo...

Vaya bidits es curra el pavo!!

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta
(Clika)

ZONES ESCALADA

DRAC ESCALADOR

DRAC ESCALADOR
(Clika la foto)

JO SÓC MEMBRE


(Minerals trobats escalant)



CONTINGUT

CRONOLOGÍA

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)