martes, 14 de junio de 2011

Streetboulder. Cardedeu ... passeig dels Oms





Avui decideixo recuperar aquest petit somni que tenia oblidat en un racó de la memoria del meu ordinador. Ara farà un temps enrera, un día qualsevol pel meu poble que ... per mala sort, la natura mare no li va donar parets de roca però si blocs de formigó d´aquells que diuen monuments, amb el respecta dels seus pares creadors. Dons la resta ... ja us ho podeu imaginar ... a "falta de pan ..."





3 comentarios:

Roque dijo...

Molt bones Jaume, estaria be provar-ho.

Salut i una abraçada.

Montse dijo...

ets un tio creatiu i obert a nous horitzons! com m'agrada ;)
visca els fanàtics!

Alfredo dijo...

Ufff!! sabal, que no te de el sol mas..estas fatal.
Mira, que quieras subir a esa cosa, valeeeeeee, pero que encima lo cuelges en el blog.
La proxima vez que nos veamos tenemos unas palabritas ehhhh!!!
Tu estas fatal!!!

cuidate, nos vemos.

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta
(Clika)

ZONES ESCALADA

DRAC ESCALADOR

DRAC ESCALADOR
(Clika la foto)

JO SÓC MEMBRE


(Minerals trobats escalant)



CONTINGUT

CRONOLOGÍA

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)