viernes, 6 de abril de 2012

Accident d´en Josep.


La muntanya, aquesta activitat que ens ha ajuntat a tots nosaltres i ens ha
donat tant i tant, també es capaç de endur-se alló que més estimem i, aixi ha
sigut. En Josep va patir divendres passat un accident mortal fent un barranc a
Còrsega.
És molt difícil descriure el que sentim tots, per no dir imposible, però us
podem dir que tots nosaltres no l´oblidarem mai.
A la seva família i a la Natalia donar-los la força per superar aquest cop
tant dur.
T´estimem JOsep

2 comentarios:

Joan Baraldes dijo...

Ànims a tots els que el coneixíeu i el trobareu a faltar.

Salut i a tibar

JAUME ORS dijo...

Gràcies JOan.

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta
(Clika)

ZONES ESCALADA

DRAC ESCALADOR

DRAC ESCALADOR
(Clika la foto)

JO SÓC MEMBRE


(Minerals trobats escalant)



CONTINGUT

CRONOLOGÍA

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)