viernes, 6 de abril de 2012

... enfilan-me per les parets !!!


Dies a Osca, de relax, amb la família però sempre hi ha una estoneta que necesito tocar pedra, encara no sigui a la muntanya. Hem relaxa i m´omple d´energia ... així és la pedra. Que té ???


No hay comentarios:

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta

SOMONTANO (OSCA) ... en bicicleta
(Clika)

ZONES ESCALADA

DRAC ESCALADOR

DRAC ESCALADOR
(Clika la foto)

JO SÓC MEMBRE


(Minerals trobats escalant)



CONTINGUT

CRONOLOGÍA

PETRACHEMA (2371 MTS)
PIC PERIC (2810 MTS)